En lång natt!

Det blev inte så mycket sova i natt!
Alice har inte varit nöjd
med så mycket,
 hon sov några timmar mellan 02:30 och 05:00.
Hon vill ta av struten och göra rent såret
och hon vill gå ut. men det får allt vänta några dagar ,
i alla fall till vi tagit bort dränaget.
Ska hämta ut medecin till henne idag oxå. 
Jag är helt slut efter för få timmars sömn!

Idag måste lönerna betalas ut, annars får jag nog på moppe,
 tur att jag blev klar i går kväll.
Mitt liv känns rörigt just nu
och inte känns det
som om jag haft semester precis.

Önskar er en hyfsad torsdag!
Tjooohoo - det blir nog bättre vad det lider!



Kommentarer
Postat av: Lena

Anita! Försök att ta nån dag ledigt och bara slappna av, det behöver du. Capito!!

2009-07-23 @ 08:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0