Oledolyckan!

Jag glömde min dator på jobbet,
därav detta sena inlägg.
Vi grillade igår och satt ute och åt.
Den regniga dagen blev till en super bra kväll.
Vi tog av Alice struten och lät henne fixa med såret
- göra rent och så själv.
Hon fick till och med gå ut en stund i koppel.
Snacka om en lycklig katt!  
Efter middagen så cyklade vi ner till båten för lite "kajhäng".
Krogstråket öppnade idag
så det var mycket folk i farten.
Cina och Lasse joinade oss
och vi hade en super mysig kväll på Solöga.
Tyvärr avslutade jag kvällen genom att ramla med cykeln
och slå i mitt knä i gatan så nu kan jag knappt gå.

Idag har vi städat och tvättat - såååå tråkigt!
 Det blir grillat ikväll oxå,
men vädret är inte lika bra som igår.

Tjoohoo - vad mitt knä gör ont! :O/

 
En lycklig Alice!
 
Nils med polare ska på Krogstråket!

Softar på verandan!
 
Myspys på Solöga

Cina!

Tjoohoo - Storsjöyran har startat!

Kommentarer
Postat av: Marina

Jag, syrran och några till var på Stråket igår kväll. Hamnade i Ovikentältet och blev kvar där. När jag skulle gå hem ramlade jag och slog mitt knä i gatan...ha ha...inte från nån cykel men pga ett par röda pumps..;o)

2009-07-25 @ 17:48:51
Postat av: Cinis

ÅÅÅÅ de va mysigt..se ut över vattnet å lyssna på yran med underbart sällskap..Puss på er

2009-07-25 @ 21:02:07
Postat av: Cinis

klant..for du i backen..

2009-07-25 @ 21:05:13
Postat av: Lena

Men Anita! För mycket vin kanske?

2009-07-25 @ 21:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0