Sista kvällen med gänget!

Jahaja!
Då var det inte mer då.......
...en sista semesterdag i bilen och så är allt över!?
Två veckor kan gå så fort....
börjar att jobba på måndag.
Men i kväll har vi haft det trevligt!
Maggan och Jonny har bjudit på "Sommarbuffè"! 
Kjellis å Sussi dök upp oxå!

Och Jonnys bror med familj!
Tyvärr så la min kamera av så jag har inte full koll! ;o)

Men några bilder kommer här!
Tjoohooo! - borde börjapacka
  
       
Mycket mat så klart! 


   
Mycket skratt blev det oxå!
 
Mycket mygg var det!
   
Och lite annat!

Tänk om man kunde få in TV 4!!!

Ludde & Gugge!
    
Tack Mggan & Jonny för en undebar semester!
<3 <3 <3 <3 <3 <3 

 
 


Kommentarer
Postat av: Lena

Det är tillbaka till verkligheten igen. Jag har 1 vecka kvar innan verkligheten hinner ifatt mig.

2009-07-17 @ 15:09:31
Postat av: cinis

Vi håller med...Tack för underbara dagar med en kanon bra rese ledare så man slapp oroa sig för något..UPP MED SKYLTEN BARA så vet båten att den ska stanna. We Love..Cinis å Lasse

2009-07-17 @ 21:32:11
Postat av: Maggan

Tack själva. Det här gör vi om igen nästa sommar.

2009-07-19 @ 11:41:08
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0