Storsjöyran!

Nu är vi på G igen!
Jobbade till klockan 14:30
, sen iväg och handlade.
ALLT är slut!
Vi ska grilla ikväll
och sen bär det iväg ner på Yran
 för tredje kvällen på raken.
Det kostar på att ligga på topp!
Tjoohoo - JÄMTLAND JÄMTLAND JÄMT Å STÄNDUT!

(Här kommer lite bilder från de kvällar som varit.)

Krogståket onsdag!

 
Kajplats 1

Maggan ska sälja sin BH!
 
Senare på Brunkullan,
där vi träffade på ett gäng från Lenko.

Torsdagen!
 
Stortorget och Sahara Hotnights!
 
Takida!

Gänget är oxå på plats!

Party Nisse!


Party Maggan!

Party Anita!
 
Party Jave!


Vi träffade Frida & Titti!


Dans på Gyllene Prag!




Kommentarer
Postat av: M....eller vad jag nu heter

Jag har nyss vaknat...:/ Klockan 14.00 gick jag och en arbetskamrat ner på stråket för att fira vår semester.....3 glas rosé...och jag vet inte ens vad jag heter...Allan kom - ett till glas vitt vin (fråga mig inte varför)...hem - somnade....vaknade 20.30...hallå!!! hunden - mat - kidsen (som inte är kids längre).....Hunden hade ätit - Alex har dragt på Yran - Sebbe laddar......Herregud....slappna av!!!

2009-07-31 @ 21:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0