Tidig morgon!

Har masat mig upp i tid idag!

Dels för att jag är så seg på morgonen så allt tar sån tid
 men oxå för att Alice ville ha mat.
Hon åt och sen lade  hon sej under köksbordet och somnade om.
Hon mår INTE bra
och jag ska ringa veterinären så fort dom öppnat på djursjukan.

Det blir cykel till jobbet idag -
hör och häpna, solen skiner!
Men det är bara 7 grader ute och blåser kallt.
Jag har massor att göra idag
 och ska försöka hinna undan innan telefonerna sätter igång att ringa.
 Är vansinnigt trött för jag kommer ju såklart inte i säng i tid.
Men det löser sig vartefter dagen går,
jag tenderar att bli piggare å piggare under dagen
för att inte vara trött alls när det är tid att sova.
Önskar er alla en bra onsdag!

Tjoohoo - "att göra listan" är gigantisk!


Kommentarer
Postat av: Maggan

VA!!! 7 grader?!! Jag kommer inte på onsdag....:(

2009-07-22 @ 18:33:28
Postat av: Anita svarar Maggan!

Jahaa du....det var bara 3 grader varmt vid 4 när jag var upp!

2009-07-22 @ 18:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0