Alla på plats!

Nu har jag fulla huset med ungdomar!
Knut & Ludwig har kommit med tåg från Uppsala ikväll
 för att vara med och känna på studentstämningen här i Östersund.
Kut och Nils har redan dragit iväg på fest,
Emil har åkt på bio med polare
och de övriga tre softar med något här hemma.

 Själv är jag lika trött ikväll som igår
- fattar ingenting och orkar ingenting.
Jag tror att bara tanken på flytten av företaget har tagit musten ur mej.
Nu blir det bara TV resten av kvällen!

Tjohoo vad skönt att få sätta ner häcken en stund!


Kommentarer
Postat av: Marina

Om jag räknat rätt så har du nu Nils, Emil, Lars, Knut och Ludwig. Knut & Nils = Fest = -2, Emil = bio = -1 = -3...då får jag det till att det är 2 kvar = Lars & Ludwig = softar hemma = +2...

Inte för att matte är min starka sida men...;o)

2009-06-04 @ 22:09:15
Postat av: Anita svarar

Och så har vi vår inneboende Eric (Agnethas son)! Så nu stämmer siffrorna va?!;O)

2009-06-04 @ 22:31:11
Postat av: Maggan

Skönt att veta att de kom fram för inte är det nån som ringer morsan inte.

2009-06-05 @ 06:05:51
Postat av: Marina -> Anita

...ja just ja! :o)

2009-06-05 @ 08:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0