Dagen efter kvällen före!

Det blev en jätte trevlig kväll igår!
Några gäster, lite mat och gott att dricka
 - mer behövs inte för en lyckad kväll.
Cina, Lasse och hans pojkar
kom och åt middag med oss.
 Emil skötte grillningen med bravur som vanligt - jätte gott blev det.
Senare på kvällen kom Marina och Allan.
Vi provade att sitta ute under infravärmen
men det blev lite för kallt så vi höll oss inomhus.
Men vädret var det inget fel på - inget regn på hela kvällen!
 De enda som inte var så nöjda med kvällen var Heavy och Alice
- Cina hade nämligen med sig sin hund Cesar.
 Det slutade med att jag fick stänga in katterna i sovrummet
 - lugnast för alla ! :O)

Nu på morgonen har Pelle och jag varit ute på en långpromenad i solen,
riktigt härligt väder
hela förmiddagen har det varit.
Tyvärr så mulnar det på nu och det blir tydligen regn om en stund.

Tjoohoo - en härlig midsommar fest va vad jag behövde!

 

        Pelle fixar tårta och Cina hjälper till!
 
Lasse & Cina softar efter maten!

Eric & Allan snackar Försäkringskassan!

(Marina och jag kom inte med på en enda bild!)


Kommentarer
Postat av: Marina

Tack vännen för igår...kram.

Jag har varit till Dille/Ås och hämtat hem födelsedagsbarnet nu på morgonen...och nu sussar han. Ha ha...tufft att fylla år dagen efter Midsommarafton..;/

2009-06-20 @ 12:06:00
Postat av: cinis

Underbara kvinna!!Tack för att vi fick komma i går...Jag hade det så mysigt..men jag är helt knäckt i dag..Pyyyys

2009-06-20 @ 12:47:48
Postat av: Marina igen...

En liten lunch på ballisen har det blivit...sill, potatis, en kall öl...och nya Drömhem...nice Övriga i familjen sover..;/

2009-06-20 @ 13:01:33
Postat av: Anita svarar Marina

Bra tips på lunch - det blev sill, potatis och en kall öl för mig med! :O)

2009-06-20 @ 14:27:52
Postat av: Nina

Ni ser ut att ha haft det jättetrevligt :o)

2009-06-20 @ 23:02:57
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0