Examen!

Min "bäbis" har slutat grundskolan!
Det var examen i kyrkan ikväll.
Lars har gått ut nian!
Det var stämningsfullt och vackert - sorgligt och glatt.
Allt på en gång!
Man undrar ju om det bara är jag som inte fattat vad tiden har gått,
och när musikläraren presenterade kören och jag tänkte att
.......honom har jag sett förr....
och inser att det är MIN musiklärare som jag hade på Österängskolan
i början av 70-talet,
då var det som om tiden stått stilla.
Då var det jag som gick ut nian!

I alla fall var Lars och hans kompisar jätte fina
i sina svarta kostymer, vita skjortor och rosa slipsar.
 Jätte fina!
Och tjejerna var oxå vackra i klänningar som om dom tog studenten.

 Nu är klassen på Discobowling med middag på bowlinghallen.
Heja dom klassmammor som orkade fixa! 

Tjoohoo - tänk att vara 16 år
och ha ett lååångt hääärligt sommarlov framför sig
..... I Wish!!!

 
Allvarlig inför avfärd till kyrkan!
 
Kören!
   
Hipp hipp Hurra!
   
En kram till min lilla pojke som blivit stor!
 
Moppepojkar växer upp!

Betygen i hamn!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Stor kille. Ja, man kan ju undra var tiden tog vägen??

2009-06-11 @ 22:02:39
Postat av: Marina

Grattis till Lars!

2009-06-11 @ 22:59:58
Postat av: Nina

Fiiin :o)

Jag såg er aldrig...synd

Hälsa och gratta

2009-06-12 @ 08:25:33
Postat av: Lena

Grattis till Lars!

2009-06-12 @ 10:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0