I`m back on track!

Inget bloggande eller FB på flera dagar,

Utbjuden i båt med Marina och Allan - hur trevligt som helst!
Dom bjöd på båttur med sallad och öl,
en underbar kväll på Storsjön!

Blev jag klar med lönerna klockan 1 på torsdagmorgon
och så iväg på jobbet även på torsdagen.
jobbade jag halva dagen
och sen gjorde Pelle och jag en del ärenden
+ att jag städade husvagnen som skall hyras ut till veckan.
Mitt i stöket fick vi besök av Pelles syster Ylva
som var på genomresa på väg hem till Malmö.
 :O) - Kul ändå! 

Klockan tre igår var det oxå den årliga brännbollen med Lenko.
Naturligtvis var jag där och representerade KAPAB
- kom hem vid 9 på kvällen.

 Klev upp klockan 5:30 i morse och åkte med till Strömsund
där Pelle skulle besikta vår husvagn.
Hemma igen vid 9:30 fixade matsäck och åkte ut till båten.
En del jobb att göra på den innan den ska i sjön
- ångest att det är så fint väder och vi har inte sjösatt ännu.

 Kom hem vid 16:00
 - har skurat altanen och lagt kött i marinad.
 Nu blir det grillat - äntligen semester..
..tror jag......

Tjoohoo - villket herrans liv man lever!


Kommentarer
Postat av: Marina

...undrade just..;o)

2009-06-26 @ 19:43:09
Postat av: Lena

Jaha,är det DET du har gjort! Jag har nyss börjat min semester, så nu njuter jag till fullo.

2009-06-26 @ 19:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0