Inget regn! :o)

Inget regn idag!
Ingen sol heller
, men ändå....inget regn.

Idag ska jag börja packa ned mitt kontor i lådor.
Det är nog läge att märka upp väl
så att man hittar
igen grejorna sedan.
Inte så bra att tappa bort bokföringen tror jag!
Som ett mantra upprepar jag för mig själv
- Det blir nog bra det här, det blir nog bra......!
Jag har träff med min mentorgrupp oxå idag,
ett lunchmöte, det passar bra.
Att få prata av sej lite är ju aldrig fel!

Tjoohoo - det KAN bli lite sol idag, om vi har tur!


Kommentarer
Postat av: Marina

Ja tänk...solen skiner ju NU!! å det e sååå skönt!

2009-06-09 @ 08:32:43
Postat av: Nina

En riktigt GOD morgon önskar jag dej!

2009-06-09 @ 09:15:34
Postat av: cinis

Du är en duktig å driftig kvinna du..själv så ska jag städa ur mitt skåp, där står ett par skor...he he blir inte så jobbigt!!!!

2009-06-09 @ 09:33:22
Postat av: Lena

Men, vart ska du flytta då?

2009-06-09 @ 12:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0