Semester! :o)

Nu har jag officiellt semester...
..sen får vi se
hur det blir till veckan!
Tänkte sova hela måndagen men Pelle vill ha med mig till Sundsvall
- nått möte
han ska på. 

Vädret tänker jag i inte bry mej om
- jag går ut i morgon och plockar blommor som vanligt.
Får väl ta på mej regnkläderna då!
Midsommarafton
känns oplanerad,
men det löser sej nog i alla fall
- mat finns det så det räcker.
Har varit och "bråkat" med alla anra som oxå handlar i sista minuten.
Nu har vi i alla fall mat över helgen.

Känner att jag har dålig koll på vad ungdomarna tänker göra,
förutom att jag vet att Nils ska på knytkalas.
De andra verkar inte var på G,
men det kan ändra sig!

Jag vet att jag MÅSTE
in på jobbet tisdag och torsdag nästa vecka,
men sen så.....!

Ikväll bara softar vi
efter Hamburgermiddag,
 inte så dum start på semestern!

Tjooohooo- Carpe diem!




Kommentarer
Postat av: Maggan

Stressa inte runt nu! Vila och ta det piano.kram

2009-06-18 @ 21:32:22
Postat av: Lena

Vi har haft en försenad studentmiddag idag.

2009-06-18 @ 21:59:17
Postat av: Frida

Trevlig midsommar faster =)

2009-06-18 @ 23:12:14
URL: http://nfriida.blogg.se/
Postat av: Marina

God afton! Jag tänker gå upp i slalombacken (som alltid är "oslagen") och plocka sju blomster...har väl ingen anledning att lägga de under kudden men på lilla balkongen kan de göra sig fint....och hos "mamma" och hos lilla farmor..;)...kanske en krans dagen till ära!

2009-06-18 @ 23:13:06
Postat av: Nina

Pratade med Lovisa i dag från Rom Hon hade precis varit och sett målningen som du har på din blogg :o)

2009-06-19 @ 00:48:20
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Nina

Ha en bra midsommar! Kram

2009-06-19 @ 00:49:13
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Grrrr! Jag kan inte lägga in bilder på min blogg!!

2009-06-19 @ 09:28:59
Postat av: Anita svarar Nina

Jag tror att bilden heter"Guds hand möter Adam"

2009-06-19 @ 10:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0