Semester!

Jag har semester från Midsommar
och då ska vi bara vara hemma de första veckorna.
Vi ska åka runt med vår båt Solöga i Storsjön och bara mysa. 
Möjligen åker jag oxå till stugan i Huså och fixar lite,
 bla behöver fönstren fixas skrapas,kittas och målas.

Första helgen i juli åker vin på Power Meet till Västerås,
 bor hos vänner och tittar på fina bilar i några dagar.
Hoppas att Pelle får klar sin Rat Rod
för då ska vi ta med oss den dit.

Efter Västerås har vi bokat Safritält att bo i
Eriksöre Camping på Öland, en vecka är bokad.
Maggan & Jonny kommer oxå ner med husvagn.

Sen ska vi ta några dagar med dem
på deras Camping utanför Uppsala,
 bo i stuga eller tälta
det beror på vädret.

Så var den semestern över
och vi åker hem och börjar jobba den 20 juli.
 Men det är ju ändå en hel del kvar av sommaren,
med båten och Storsjöyran att se fram emot. 

Tjoohoo, vad det ska bli härligt med semester! :O)




Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag har semester från 5 juli till 10 Augusti.

Så jag har 4½ vecka kvar av slit och släp.

2009-06-02 @ 21:54:28
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Nina

Jag har oxå semester snart. Det ska bli såååå skönt :o)

2009-06-02 @ 23:09:39
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Marina

Jag har semester veckorna 26-27 och 32-35...det blir båten och shopping i Stockholm...;o)

2009-06-03 @ 08:22:05
Postat av: Lena

Här kommer min semesterperiod, 27-30 och ev. äventuellt semester i höst.

2009-06-03 @ 11:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0