Festfixarna!

Vi har nu varit i lokalen och dukat och fixat för 50 personer.
Det blev jätte bra och Catrine verkar ha tänkt på allt.
Fina dekorationer och gamla bilder på Martin över allt.
Det blir tydligen någon slags tipspromenad
med frågor om födelsedagsbarnet.
Och där kommer jag att svara fetfel,
 för jag känner inte honom på det viset alls.
 Men vad gör det!
Bra låtar på "musikmaskinen"
är det oxå,
 å bar å god mat.
Det bäddar för en kul kväll!
Snart dax att korka upp rödvinet,
om det blev något kvar igår :o)

Här tar alla siesta
nu,
vilar upp sej lite inför kvällen,
men inte jag.
Datorn blir min siesta!
Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Marina

Åhhhhh....jag vill också gå på fest!!..sååå avis..;o)skål!

2009-03-07 @ 14:50:01
Postat av: ALICIA - shopping & foto

kolla gärna min blogg om du har lust =)

2009-03-07 @ 15:03:02
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0