Försvunnen!

Jag var hemma vid 15:00, vi skulle ju åka i tid!
Har packat ihop mina saker och lite mat och bytt om.
Men här sitter vi alla och bara väntar!
Pelle är helt borta,
uppslukad från jordens yta tillsammans med bilen.
Tur det kanske, annars hade jag åkt tror jag!

Han svarar inte på telefonen och ingen vet var han är.
Vi åt lunch tillsammans och den är han försvunnen.
Tur att det inte är tvärtom vill jag bara säga
- om jag skulle bli sen utan att höra av mig.............
Gud förbjude!



Kommentarer
Postat av: Marina

Hur har det gått? Har ni kommit iväg? Om så - hoppas jag att ni får en fin helg där uppe - om inte - hoppas jag att bi får en fin helg här hemma...hi hi

2009-03-13 @ 19:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0