Fredag....igen.....!

Tänk så skönt det är när det är fredag,
jobbet är gjort, maten står i ugnen,
 och barnen tindrar med ögonen ( nooot!)!
 Här är det manfall som vanligt!
Jag har lagat massor med mat
och det ser ut att bli bara Lars och jag,
vem jag kanske blir ensam, allt kan hända.
Spännade att leva med tonåringar! :o)

Ikväll kommer P hem oxå
med flyget klockan 10, nu är det slut på friden! ;o)
 Nää, det var inte snällt,
det blir så bra
så att han kommer hem.
Två dagar får vi
sen ska jag på konferans måndag-tisdag i Storhogna!
Vi springer lite om varandra
här
- det vill inte bli nån riktig bra kvalitetstid för oss två! 
Å andra sidan är ju tid allt man har och vad man gör den till
det gäller väl bara att ta vara på den tid vi har.
Att sitta vid varsin dator och glo
kanske inte är det optimala
för relationen!
Får väl ta och ända på detta,
föreslå någonting annat - en spaweekend tex.
Bara jag och gubben,

utan dator, med massage och relaxing.
Det vore väl något?
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Marina

Hoppa på 1:an hit vettja....jag har en dunk vi kan dela på...;o)

2009-03-20 @ 18:57:16
Postat av: Maggan svarar Marina

OK, Jag kommer snart då. Går 1:an ända hem till er? Går väl snabbare om jag tar bilen. Sticker jag nu så är jag hos dig vid 2-tiden i natt. Blir det bra? Finns det nåt vin kvar då?

2009-03-20 @ 19:49:13
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Marina till Maggan

Välkommen...jag spärrar vinflödet...NU!

2009-03-20 @ 19:57:08
Postat av: M....

..å dricker bara öl...skål!

2009-03-20 @ 19:57:52
Postat av: Anita svarar Marina

Tackar för erbjudandet! Tar en raincheck på detta! ;O)

2009-03-20 @ 21:21:58
Postat av: Marina

Du är så välkommen så...Kram!

2009-03-20 @ 21:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0