Fredag.....igen!

Jag hinner inte gå och lägga mig förren jag skall gå upp!
Men det kan jag ju bara skylla på mig själv och ingen annan. 
Har ett möte idag med tryckeriet som skall fixa vår produktkatalog.
Och så ska jag sluta tidigare så att vi kommer iväg till Huså i tid.
Vet fortfarande inte riktigt vem som skall med och inte.
Det lutar åt att Nils stannar hemma men vi får la se!

Det är oxå fredagen den 13 idag!
Inte bra med otursdagar
- jag bestämmer att den inte kommer att drabba mig
 på något negativt sätt, så det så! 

Önskar oxå er alla en underbar dag!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Kom till mamma så får du smisk! Mums!

2009-03-13 @ 12:49:05
Postat av: Marina

Mums säger jag med...;)

2009-03-13 @ 13:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0