Halllå!

Jag är på plats!
 Men det blev lite tid att "sitta" på datorn
när jag väl kom hem till Catis & Martin igår.
Mycket som skall förberedas inför lördagkvällen
 och fullt med folk i hela huset.
 Martins föräldrar är här från Göteborg någonstans
och så kom Eivor och Seve (dom bor i husvagn) .
 igår var även Martins ex här med barn
och hennes ex var oxå här .
 Vi firade Martins dotter som fyllde 17 år.
Cattis bjöd på god mat och mycket vin.

 Igår eftermiddag
var jag ledig!
Med GPS hjälp tog jag mig på IKEA,
 det var skoj!
En hel eftermiddag på IKEA för mig själv.
( nja, det var några fler där!)
 Inte för att jag köpte så mycket men det var kul ändå.
Jag köpte precenter bla.

 Idag skall vi fixa till i lokalen som festen ikväll skall vara i
 och jag skall naturligtvis hjälpa till.
 Det blir att köra prylar
och duka och sådant,
Cattis har redan fixat hemlagad Buffè.
Vi blir nästan 70 personer ikväll..
 Det skall bli så kul med fest!

Om det är många stavfel idag
så beror det på att "blinda Sara" har skrivit,
 jag kan inte hitta mina glasögon - igen!
Tingelinhg!

 
 

 

 


Kommentarer
Postat av: Maggan

Oj, vad du är uppe med tuppen då!

2009-03-07 @ 08:13:19
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Nina

Ha skitkul! :o)

2009-03-07 @ 11:43:11
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Marina

Jisses va lik mor och dotter är på nedersta bilden..:) Ha nu så jättekul och hälsa och gratta! Kramar till dig vännen!

2009-03-07 @ 12:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0