Lön för mödan.....!

Så var äntligen fredag - igen!

Det känns skönt
efter en tuff vecka
med förkylning i kroppen.
Inte blev det någon väska packad igår
- jag somnade som en klubbad framför TVn
och gick sedan direkt till sängs "utan att passera Gå"!
Men det finns tid idag på morgonen att packa
- jag har ju flexibla kontorstider!
Slutar klockan två
och sen bilar jag och Cina till syster i Uppsala!
Det ska bli så härligt att träffas
igen
 - hon fattas mig och bor så långt borta.
Skönt att komma iväg i tid oxå när man kör bil.
Dax för kaffe!
 Tjingeling!





Kommentarer
Postat av: Maggan

Längtar efter dig också.

Längtar efter er.

2009-03-27 @ 06:40:05
Postat av: Marina

Åsså kör ni försiktigt...! Kram

2009-03-27 @ 09:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0