Martin 40 år!

Ja, jag säger då det!
Det var en fest som heter duga.
Vi kom nog inte hem från festen förren kl.6 på söndag morgon.
Då passade några av oss att korka upp ännu en vinflaska,
kanske inte så smart den tiden på dagen märkte jag senare.
Jag beslutade mig ganska snabbt att INTE köra hem på söndagen
utan åka tidigt på måndag morgon.
klockan 3 imorse,
efter i alla fall 4 timmars sömn,
åkte jag från Västerås.

Det gick otroligt bra
, jag var på kontoret till klockan 10.
Körigt som tusan blir det idag
 då jag har beställt hit en fotograf som skall knäppa bilder
både på personalen och produkterna.
Det var bara att rigga om och ta på sej "smilet"
när jag kom in genom dörren på KAPAB.
Nu springer vi här som yra hönor
för att ta fram alla våra verktyg som skall fotas idag.
Det är bara att lägga in ny växel
 - tur att man har en kul fest att tänka tillbaka på!

Tack Catrine & Martin för en jätte rolig helg!

   

 

   

 

 

   






Kommentarer
Postat av: Marina

Välkommen hem!...men bara så du vet - Dricker du en flaska vin tar det 12 timmar för alkoholen att gå ur kroppen.;o)

2009-03-09 @ 14:12:07
Postat av: Anita svarar Marina

Ja, precis! Nu drack ju inte jag hela flaskan själv, vi var faktiskt två. Jag och födelsedagsbarnet! :o) OCH det var ju därför jag väntade till i morse med att åka, då hade det iaf gått 15 timmar. Det kostar att ligga på topp!

2009-03-09 @ 14:54:31
Postat av: Maggan

Inte för mig. Hos mig försvinner alkoholen efter en halvtimme, konstigt va?

2009-03-09 @ 22:03:18
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0