Mat och potatis!

Middagen är fixad och snart uppäten!
Jag blev sen hem idag på grund av jag var ensam på kontoret
så både katter och tonåringar var halvt ihjäl svultna
när jag kom in genom dörren.
 Näää, inte riktigt så illa kanske, men nästan!

Nu har jag ett pass i träningsskorna
och ett pass i köket
och ett pass framför tv å dator
Det är så det brukar se ut!

Jag orkar inte så mycket pyssel på kvällarna.
Efter en dag på jobbet och allt plock här hemma
så är jag slut som artist.
Jag försöker att inte ha dåligt samvete
men ibland är detta svårt,
 tycker att jag borde orka mer men jag gör inte det.

Nu ska jag i alla fal ut en sväng så får vi se
 - jag piggnar kanske till!
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0