Rise and shine!

Efter en helt hopplöst dålig natt 
klev  jag äntligen upp vid 5:30.
Jag har vaknat ungefär en gång i timman
 från det jag lade mej vid 23:30.
 Inget kul att inte kunna sova!
Det blir till att köra igång hårdträningen igen
- man kan ju inte gärna dricka vin var kväll,
 även om detta funkar bra för insomningen.

Näää, nu är det stopp på bloggande och facebook,
nu blir det långa promenader på kvällarna. ;O)
 Jag kan tyvärr inte springa längre
då jag kört slut på mina hälsenor
men va f-n det finns väl annan motion än löpträning!
OCH så har jag allvarligt ,under natten övervägt detta med eget sovrum
- jag får för mig att jag vaknar av Pelles snarkande och snurrande,
 i alla fall hälften av gångerna.
Måste ta tag i detta med mina nattvanor
- Detta går inte!


Nu är kaffet klart, tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Maggan

En bra dag önskar jag dig med.

2009-03-10 @ 06:39:10
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Marina

Samma här - vad gäller snarkningarna...

Jag får inte många sammanhängande timmar vad gäller min nattsömn även om timmarna sammantaget blir ca. 7...jag vaknar och knuffar och säger "vänd på dig" hur många gånger som helst..suck och gäsp

2009-03-10 @ 09:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0