Snabba ryck!

Vi har haft föreläsningar hela dagen
och så är det en timma att relaxa innan middag.
 Jag tycker alltid att det är för lite tid till mys på rummet
när man är på konferens.
Jag har ett underbart stort rum för mig själv,
med frukt och dryck på rummet!
Detta skulle man ju dela
med sin käreste,
nästa gång tar jag med min man.
 Struntar i det sista
av föreläsningarna
och myser på rummet med honom! :O)

Många stack till relaxing och bad men jag bloggar jag!
 Hehehe!
Ikväll vankas god middag hoppas jag,
det brukar vara Superbra mat.

 Nu är det bara 30 minuter till Välkomstdrink
så det är bara att sätta fart, har inte duchat ännu!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Lena

Ingen balkong ut till vinterträdgården?

2009-03-24 @ 06:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0