Söndagkväll!

Jahapp!
Så har hela söndagen gått
- helgen har försvunnit.
Idag tycker jag inte att jag gjort något vettigt,
 även om jag har tvättat och skurat golv och lagat mat. 
Varför är det alltid så att man inte tycker att man gör nåt 
- jag pysslar med saker hela tiden
och får dåligt samvete om jag sitter vid Tv eller dator en söndag eftermiddag. 

Grabbarna från Huså var i sista minuten,
det var på "två hjul och ett dörrhantag" som Knut hann med tåget
- men han kom med.
Ludde har beslutat sig för att stanna till på tisdag
och åka med mig ner till Uppsala.
Nu blir det mat - pasta och korvstroganof!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Ja se ungar. Tänk om han missat tåget......knäppgökar.

2009-03-01 @ 18:09:21
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Marina

Samma här...tvättat och lagat mat - inte skurat golv dock...Kollat på film - "Seven pounds" med Will Smith. Rackarns vilken snyftare

2009-03-01 @ 19:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0