Strålande start på dagen!

Solen strålar från en nästan helt blå himmel,
 jag har sovit lite extra, kaffet är klart,
det är tyst och skönt i huset
- inget stök som väntar.
 Kan det bli en mer strålande start på dagen?
Tror att jag skall ta en promenad ner på stan senare
eller så blir det en runda i löparskorna.

Pelle har jag knappt sett sen han kom hem.
Han var trött och lade sig tidigt igår
 och nu när jag kliver ur sängen
så är han sedan länge i sitt älskade garage.
 Japp så är det - olika intressen!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Marina

Jag får mig inte till att göra nåt av dagen...vaknade med värsta brainpain - vilket jag a l d r i g brukar ha...så jag lufsar fortfarande omkring i mjukisar - det ser ut att hända mycket på stan dock....:)

2009-03-21 @ 12:01:10
Postat av: Anita svarar Marina

Japp, det var mycket folk både på stan och i badhusparken! :O)

2009-03-21 @ 15:58:57
Postat av: Marina

Har sett riktigt skönt ut trots blåsten...och attans vad isen blivit mörkblå fläckvis idag...Själv har jag gått till Konsum med återvinningen åsså lite småpromenader med hunden..;)

2009-03-21 @ 16:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0