Torsdag morgon!

Dimman ligger som ett tak över allt och alla.
Vaknade av katterna vid 05:00,
upp, hämta tidningen, sätta i motorvärmare, på med kaffe.
Känner mig lite sliten, snorig och låg!
 Det brukar rätta till sig bara kaffet gjort sitt.
 Idag händer en del - jag har ett lunchmöte
och så ska jag på samtal med Lars,
sen ska jag göra en likviditetsrapport på KAP
 ( inte på mig själv om ni trodde det!:O)
En sån rapport talar om hur företaget mår,
hur det ser ut framåt, en slags prognos.
Man tar helt enkelt tempen på företaget!
Som det är nu så når vi inte våra uppsatta mål, 
och det är inte bra!
Jag ska få hjälp
av min redovisningsbyrå
 som ju är duktiga på sånt här.
Jäkligt tungt känns det!
Men jag måste ju ta reda på fakta,
rätta siffror
är viktiga.

 Nu är kaffet klart i alla fall!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Lycka till med likviditeten.

2009-03-26 @ 06:28:42
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Marina

Jisses..."dimman ligger som ett tak"...Du har okristligt tidiga mornar du..:o/

2009-03-26 @ 11:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0