Back on track!

Igår - När jag kom hem hade Pelle och Lars städat hela huset,
det var en jätte bra present!
Så fick jag besök av Ruth,  Eivor och Marina, Jätte kul!
Jag fick oxå fått en massa Grattis på SMS och mejl!
Nästan som om man fyller 50 och inte 25! ;O)
Eivor stannade och åt middag
det var trevligt!
Sen såg Pelle och jag på film - Austarlia,
 men den var så lång så vi fick spara en del till idag.

I dag - Skitig, svettig och blåsor i händerna! 
Har slitit i trädgården!
Varit ute sedan 8 i morse, krattat och sopat och fixat.
Nu är det klart, sååå nöjd!
jag fick oxå besök av Lena på eftrermiddagen!

Sen har vi grillat jag Lars och Pelle,
Nils är ju i Uppsala och Emil åkte till en kompis!

Nu e de kväller och vi ska inte göra något!
Softa framför TVn, ta ett bad och gå till sängs!

 Morgondagen bjuder på mer trädgårdsstök
och Rock and Rollfest med Heat på kvälen!
Tjingeling!

   





Kommentarer
Postat av: Marina

Hunden ville ut 06.15 så det var bara att dra på sig mjukisbrallorna, en tröja och ta en bajspåse för en liten promenix...sen har jag bott på ballisen h e l a dagen - Tänk om det här vädret var standard från första maj till första september...attans vad enkelt att skulle va - men som det ser ut nu så är det över på söndag...för den här gången..:( Tack för igår....nice..;o)

2009-05-01 @ 22:00:18
Postat av: Maggan

Det verkade bli en bra födelsedag för dig. Kram!!

2009-05-02 @ 08:56:27
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0