Det regnar nu......

Det regnar  nu, både ute och i mitt hjärta!
Så svårt det känns att se att de som står en närmast har det svårt
och att man inte kan göra någonting åt situationen.
 Men jag tror oxå att det kan komma någonting bra ut ur denna situation,
 denna omvälvande förändring.
Det gäller bara att se det som är bra!
Kanske är det så att det är dax att ta andra steg i livet nu,
 kliva ifrån den vanliga invanda stigen
 och klafsa iväg på okända stigar.
 Vi får hålla varandra i handen
Pelle, jag och pojkarna
och hoppa.

Det finns det andra som gjort före oss
och det har gått så bra så! :O)


Kommentarer
Postat av: Marina

Men...vad??? Orolig!

2009-05-26 @ 11:09:27
Postat av: Maggan

Det kommer att bli bra. Hoppa! det låter spännande!

2009-05-26 @ 13:13:51
Postat av: Anonym

Så klart ni ska hoppa - det har lillasyster helt rätt i (för ovanlighetens skull)

2009-05-26 @ 15:32:29
Postat av: Eivor

Tro på framtiden och er själva, så kommer det att ljusna till slut. Håll varandra hårt i handen det är nu det behövs.:)

2009-05-26 @ 16:54:26
Postat av: Anonym

Vi växer av kriser i livet, det fick jag lära mig på en kurs för länge sedan.

Puss!!

2009-05-26 @ 18:55:52
Postat av: Nina

Jag vet hur det känns när hela livet vänder håll.

Håll hårt i varann så ordnar det sej. Kram!

2009-05-26 @ 22:40:43
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0