En dag som andra......

Jag försov mej med råge i morse,
vaknade 8:30!
Så imorse hann jag absolut ingenting.
Sen har hela dagen gått i ett flygande fläng.

Har haft samtal med min mentor idag,
det känns alltid bra.
Idag pratade vi om att sätta mål, inte alltid så lätt!

Det blev det en sen eftermiddag
då jag jobbat med kundfodringar.
 Det är fler och fler av våra kunder som har svårt att betala,
 det finns ca 150 000:- liggande i förfallna fodringar
 och KAP behöver varenda krona själv.
Nu har jag orderspärrat säkert 15 kunder,
 inte så kul men absolut nödvändigt.

Ikväll har jag hunnit med att städa ur ännu ett skåp i köket
och det känns jätte bra!
Ändå har jag säkert 6 skåp kvar att gå igenom,
sakta men säkert blir det ordning och reda.


Nu "dör" jag framför TVn!
En trevlig kväll önskar jag er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0