Godmorgon!

Idag har vi chans på lite sol och lite värme!

Jag känner mig helt slut i kroppen
efter att jag igår skurade badrumsväggarna fria från limrester,
 jäklar vad det satt!
Känner mej ofokuserad och lite desperat.
Det är som om allting måste hända just nu
och som om allt ska bestämmas och fixas i en rasande takt.
Jag vet att allt detta går över
men just nu så sliter det i mej och på mej.
Inte hinner jag ut och springa heller!
*Suckar!*

Nu blir det en omelett
med tonfisk och oliver
och så en stor kopp kaffe!
Tjohoo, snart har jag "husmorssemester"
med Lena
- vi åker till Sundsvall i morgon!


Kommentarer
Postat av: Marina

Ja tänk va...från gårdegna höstlika ruskväder till dagen fantastiska blå himmel...lite värme på det här så...;o)

2009-05-28 @ 11:32:59
Postat av: Marina bara undrar...

Hur 17 kan gårdagen bli gårdegna...diagnos? någon?

2009-05-28 @ 11:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0