Många köksskåp finns det....!

 Har varit och handlat på Willys
och där hittde man ingenting för dom bygger om,
 tog en evighet
att handla.

Släppte lös Alice när jag kom hem
och det lär jag ju få ångra,
 har inte sett henne
sedan dess.
Jag får väl ge mig ut och leta!

Men först ska jag fortsätta att röja i mina köksskåp,
många skåp finns det!
Ikväll har turen kommit till kastrullskåpet,
inte heller en rolig syn.

Tur att man fick dagens motionsrunda på lunchen,
för ikväll hinnar jag inget sånt.
 Jag gick faktiskt runt Lillsjön under min lunch,
 så jag har gjort min runda för idag!
Ma råkes!


Kommentarer
Postat av: Marina

Ja visst är det hemskt på Willys...man hittar ju INGENTING!!...jag är dock mest arg över att de slutat att packa egetstyckat kött - nu är det vacuumpackat från tjottahejti som gäller...bläääää!

2009-05-06 @ 21:43:02
Postat av: Maggan

Hur orkar du städa hela tiden?

2009-05-06 @ 22:31:28
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Nina

Dom verkar bygga om överallt. coop bygger oxå om. skit trist nu när man äntligen lärt sej var allt är

2009-05-07 @ 21:11:33
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0