Soliga söndag!

Jag var uppe inatt och väntade på min man
som skulle komma från Stockholm.
Men när han inte kommit till 3 så gick jag till sängs.
Han kom vid 4!

Idag skiner solen
över Jämtland
och vi har arbetsdag i Gårdsägarföreningen.
Vi ska städa lekplatsen.
Det brukar komma ca 4 familjer av 55,
så det känns lite som slöseri med tid.
Barnfailjerna som borde
ha intresse av att städa lekplatsen
brukar lysa med sin frånvaro,
det brukar vara 4 pensionärer och jag.
Pelle tänker inte heller delta
och ingen av grabbarna.
*Suckar!*
Nåväl, jag får väl offra någon timma på detta idag då!

Nu ska jag hänga ut lakan på tork,
det är en sak jag absolut älskar med sommaren,
att jag kan hänga ut tvätten.

Tjohoo för att solen skiner!





Kommentarer
Postat av: Nina

Jaa visst är det underbart! Det luktar sååå gott Jag ska oxå hänga ute i dag :o)

2009-05-17 @ 10:43:33
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Lena

Sköna varma söndag! Ska ta tag i altan idag, så den är klar till studenten.

2009-05-17 @ 11:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0