Städa!

Jag har städat hela kvällen!
Röjt ur det rum som grabbarnas kusin skall bo i nu i sommar.
Det kändes bra att få göra någonting praktiskt
och fokusera på något handfast.
Det är Lars gamla rum som jag tömt,
det tog två timmar bara att bära bort gamla leksaker.
Han bara lämnade sitt rum, flyttade ner och blev tonåring.
Allt var kvar, till och med Pokemonbilderna på väggen.
 Men nu är det förvandlat till gästrum!
Känner mig sååå nöjd!
Hoppas att  kusin vitamin kommer att trivas!

Jag har även glänsande rena fönster i hela huset!
Men det har jag INTE  fixat själv........

Tack för hjälpen E!
Det skulle troligen inte blivit av utan dej!




Kommentarer
Postat av: Marina

Jag vill också ha en E...som putsar fönster...liite avis bara..;o)

2009-05-26 @ 23:21:26
Postat av: Lena

Ja, vart hittar man sådana E..?

2009-05-27 @ 11:53:14
Postat av: Maggan

Kan inte E komma till mig också?

2009-05-28 @ 22:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0