Tur som en tok!

Jag fick tillbaka min dator redan på eftermiddagen idag,
 med ny hårddisk.
 Det mesta gick att rädda
- snacka om att ha tur som en tok!

Jag har klippt färdigt Lars ikväll!
Började igår men så råkade jag ställa in maskinen på 1mm i stället för 5
och som grädde på moset så strejkade maskinen.
Han har sett ut som ett skållat troll i huvudet idag.
Varken kort eller långt - rakat och inte rakat!
Men nu är det i alla fall lika kort över hela skallen.
Stackars pojk - tur att det växer ut!

Nu måste jag skriva en kallelse till "Städning av området"
och dela ut den i alla brevlådor.
Den måste ut ikväll för jag är i vanlig ordning ute i sista minuten!
*Suckar !!*
Tänkte försöka hinna med ett köksskåp oxå ikväll,
men vi får se hur det går med det!
Tjolahopp!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra att du kunde rädda det mesta av det du hade på datan.

Puss!!

2009-05-11 @ 20:00:48
Postat av: Lena

Jag ovan!

Förresten tack för en underbar helg!

2009-05-11 @ 20:01:31
Postat av: Maigiz

Tur med datorn och stackars pöjk! ;0)

2009-05-11 @ 20:06:33
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Marina

Säger som Maggan - Vilken tur du har med datorn...men stackars pojk..;o)

2009-05-11 @ 22:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0