1:a advent!

Idag har jag haft en slappardag vid TVn! 

Jag hade jätte trevligt igår hos Biggan.
Mycket med folk och nästan ingen jag kände.
 God mat och mycket prat och mycket vin!
 Kul med fest men "orken" tog slut vid midnatt
så det var lika bra att åka hem.

 Alice väckte mig vid 6
och sen har jag varit uppe.
 Det blev många program på tvn på förmiddagen.
 Pelle och jag  har varit till Alsen på revy på eftermiddagen -
 det var kul.
Många år sedan jag var på revy!

Nils hade fixat middag
när vi kom hem
 och dukat vackert, tänt ljus och verkligen lagt manken till.
Gott att äta mat som någon annan har fixat!

Lite bilder kommer här!


Grattis Biggan!

 
Glögg ute!               Marina & Patrik!

   
Mingel i köket!             Sölve,Maggan & Sven!

 
Puss!

 
Henrik öppnar Champagnen!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Trevligt med kalas. Underbart när någon annan fixar maten.

2009-11-30 @ 05:50:05
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: karin

Har Biggan en lampskärm på huvudet?? Fränt var det iallafall..=)

2009-11-30 @ 08:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0