En bra kurs och köttbullar!

Hela dagen har jag tillbringat på Folkets Hus -
eller OSD Kongress - Event - Nöje som det heter ni för tiden.
Det är en bra kurs och den håller på hela dagen i morgon oxå.

Idag har jag i alla fall handlat
och Emil hjälpte till,
 Bra var det för då fick han bestämma några middagar och jag slapp.
Det blev köttbullar, potatis, sås och lingon idag.
Snabbt å bra!

Egentligen så skulle jag bege mig
ut på en promenad
men jag får se hur det blir
- jag kanske säckar ihop i soffan i stället.
Pelle hostar å fräser å nyser så nu känner jag mig oxå förkyld! :O/

I kväll MÅSTE jag fixa VD - rapporten
till styrelsen,
ingen återvändo.
Styrelsemötet är på torsdag!
Det innebär att jag nu måste på jobbet och hämta min andra dator
och det innebär att det INTE blir någon promenix ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0