En slappardag!

Det har jag haft idag - en slappardag!

Det blev ganska sent igår så "maskineriet " har varit trögt idag.
Vi hade fantastiskt revligt igår,
god mat, vin
och roliga lekar. 
Bilder kommer
kanske senare,
jag glömde kameran hos Ansi & Kent.

 Jag har faktiskt legat i soffan framför TVn hela dagen
 förutom att jag hämtade Lars i Gräfsåsen vid 1.
Nils & Pelle har varit till Bräcke med två av Pelles bilprojekt
- han hyr garage där.
 Emil har sovit halva dagen
 och Lars har som sagt varit på skoter kurs.

 Nu har jag masat mej ner till köket för att hitta på nån middag
 - ingen lust att laga mat idag men men.....
Nu har jag hittat på att det blir Köttfärsfrestelse
- får duga!

Söndagkväll redan och helgen försvann i rök och damm!
I morgon måste jag börja att räkna löner...igen! ;O)
 Kvällen kommer jag oxå att tillbringa i soffan
 - en slapparkväll!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Ja, helgerna går för fort.

2009-11-22 @ 20:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0