Home again!

Jag sov länge i morse, sover sååå bra i Huså!
Vi såg en film på förmiddagen,
sen plockade vi ihop och åkte hemmåt.
Tog vägen förbi Såå och fick en kopp kaffe hos Jim & Bib.
Det var kul att se hur dom har det,
jag har inte varit dit förut.

 Vi handlade på nya ICA Stadsdel Norr.
 Svårt att hitta i en ny affär
men kul att handla.
När vi kom hem gick vi ut och gick en sväng
- det blev en tur på 40 minuter.

Nu håller vi på med middag

 - nåt med kycklingbröst och kurry blir det,
 har inte hittat på vad jag ska göra ännu.

Det är otroligt vad en helg går fort
och veckorna är inte bättre dom.
Ändå är tid det enda man hela tiden får nytt av,
 nya sekunder, nya minuter, nya timmar och dagar.

Nästa vecka är fullbokad
med frissan, revisorn, tjejmiddag,
skoterkörkort
( inte jag då, men Lars!), Pelle ska resa till Jönköping,
Nils ska flytta hem, tjejmiddag på lördag och på söndag konferens i Storhogna.
Tänk vad mycket man hinner ändå!

Men nu är det lung och skön söndagkväll - Carpe Diem!!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Phiu! Fullspäckat schema ser jag. Här ska det inredas hela veckan. Sys gardiner och köpas grejer. Jag ska ha p-möte i morgon annars är kvällarna lediga till inredning. På fredag ska jag på pub och kolla in exet ;)

2009-11-08 @ 18:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0