Jaha - det var den kvällen det!

Inte kom jag iväg på affären idag inte!
Hade glömt min plånbok hemma så jag fick planera om.
 Det gick att trixa till en korvstroganof och lite pasta
på det som fanns hemma.

 Sen tog jag mig en promenad istället för att åka och handla.
En riktigt skön promenad på 50 minuter fick jag till!
 Resterande del av kvällen har jag suttit framför TVn
 och i telefon med Nils.
Det ser ut som om han flyttar hem igen......
mer om det senare!

 Alice har oxå kommit in
efter sina kvällsäventyr
nu kan jag vara lugn!
I morgon är det FR2000 utbildning som gäller
 och så har jag ännu en VD - rapport att skriva.

Jaha - det var den kvällen det!


Kommentarer
Postat av: Lena

Inte den utbildningen han hadde tänkt sig, kasnke!

Då får ni honom närmare er, och det kan ju kännas bra.

2009-11-03 @ 07:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0