Ledig eftermiddag!

Näääe, inte kunde jag sitta still på jobbet!
Orolig över "vad ska jag ta på mej?!"
tog jag en ledig eftermiddag och gick hem.

Nu en timma senare har beslutat mig för kvällens Outfit.
Det blir en lång svart snedskuren kjol med lite volang nertill
och till den min nya blommiga blus med kvartslång ärm.
Det får duga!
Eller jag är ganska nöjd!
Alternativet var
att bli helt svart
och det kändes inte så kul.
Jag ska försöka få till en bild senare
så får ni se hur det blev.

Skönt med en slapp eftermiddag
-  ganska spänd
inför kvällen.
Jag känner ju ingen som ska gå
- bara ytliga affärsbekanta.
Men jag har ju inte så stora problem med den sociala biten
 så det fixar sig säkert.
Skall hem till en kvinna på en whiskey!

 Nu måste jag fixa håret och leta upp ett par hela strumpbyxor.

Ja herre min je - vilka stora problem jag har! ;O) 


Kommentarer
Postat av: Marina

Hoppas du får en riktigt kul Galakväll!

2009-11-05 @ 15:24:54
Postat av: Maggan

Hoppas att du får en bra kväll. Är det den där kjolen du fick av mig??

2009-11-05 @ 16:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0