Lördag morgon!

Jag sov länge idag!
 Det snöar ute - så vackert.

Här inne är det kaos med Nils prylar över hela huset,
 tvätthögar som svämmar över i vardagsrummet,
disk i hela köket eftersom maskinen vägrar att fungera
sedan några dagar.
Det är väl bara att sätta igång
och rensa i röran.

Jag måste på kontoret en sväng oxå
för att plocka med mig lite saker till konferensen i Stohogna,
 som jag ska på i morgon.

Ikväll ska jag på middag hos Karin,
det blir i alla fall kul!

Här är lite bilder från gårdagens inflyttning!

   
Nils & Emil bär lådor!

 
Kaos i hallen


Nu är släpet äntligen tömt!
 


Kommentarer
Postat av: Nina

Va härligt att åka till Storhogna.. Kan du inte packa ner mej oxå :o)

2009-11-14 @ 15:11:27
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Marina

Välkommen hem Nils!

2009-11-14 @ 15:56:00
Postat av: Maggan

Den förlorade sonen har återvänt.

2009-11-15 @ 11:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0