Ny vecka!

Efter en seg morgon då allt gått i slowmotion
 är jag nu äntligen på plats - på kontoret!
Det är måndag
, inget utöver det vanliga händer.
Jag har ett möte på eftermiddagen - thats it!

 Känner mig oinspirerad
och omotiverad och vet inte varför.
 Det löser sig nog
- man kan ju inte vara på topp varenda dag året om.

Tisadg och onsdag ska jag på kurs
- en utbildning i kavalitet och miljösystem
som jag och två av mina medarbetare skall gå.
Det blir förhoppningsvis intressant.

 På onsdagkväll skall jag på "sminkparty"
och på torsdagkväll ska jag på Guldgalan.
Inför Guldgalan borde jag köpa en ny klänning
men har ingen aning om vad eller när detta skall kunna ske.

Jag vill oxå säga Grattis till Knut som fyller 21 år idag.
Ett stort Grattis från oss i Östersund!!






Kommentarer
Postat av: Maggan

Mycket skoj du ska på då. Snygg bild på sonen :)

2009-11-02 @ 18:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0