Storhogna!

Är nu framme i Sorhogna!

Här är såå otroligt vackert och mera snö än hemma.
 Jag hade en medresenär med mig, Margaret.
Hon är frisörska och stylist -
det var kul att få sällskap.
Vi käkade lunch och tog en öl när vi kom fram vid 14:30.

Jag har valt att ha eget rum
och har beställt lyxvarianten med Champagne och frukt på rummet -
känns helt fantastiskt en söndagkväll.

 Nu har jag softat på rummet en stund
och om en timma är det mingel och middag
för dom som valt att komma ikväll.
Dom flesta kommer i morgon.

 Detta känns bra,
massor av bra föreläsare
som jag kommer att presentera senare.
 Nu ska jag duscha och byta om.

Kommer att få två härliga dagar här i fjällen! :O)


Kommentarer
Postat av: Nina

Fyyy! Jag är inte ett dugg avis.... suck!

2009-11-15 @ 18:30:15
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Vad härligt du har det. Tänk bara den här hösten har du varit i Italien och i Turkiet och nu två härliga dagar på fjällhotell. Jag bara går mellan jobbet och hemmet. Man blir avis....sååå avis!

2009-11-15 @ 19:39:44
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Marina

Ha det nu riktigt mysigt..:)

Hoppas snön ligger kvar där några dagar - här är den borta..och just nu spöregnar det..:(

2009-11-15 @ 21:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0