Styrelsemöte & Guldgala!

Styrelsemötet startar klockan 8 med frukost!
Det är en del siffror att gå igenom
och jag hoppas få hjälp med att göra en budget bla.
Sen avslutar vi med luch vid 12.

 Guldgalan startar klocka18:30
 men jag ska träffa några damer någon timma före,
som jag ska göra sällskap med.
Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mej i kväll,
och kommer att vara helt stressad över detta faktum i eftermiddag.
Tror inte att jag hinner jobba så mycket på kontoret idag.
Måste nog åka hem i tid och slita å riva i trasorna i garderoben.
 Det brukar ju lösa sig
men det hade varit roligt att ta på något nytt! :O/

Det snöar här just nu
och har nog kommit någon decimeter i natt
- ljust och fint ute och 2 - grader. 
Alice var något konfunderad
när hon klockan 6 klev ut på bron.
Undrar hur länge
hon blir ute nu då?

 Hoppas att ni oxå får en innehållsrik dag!



Kommentarer
Postat av: Maggan

Kul att gå på gala. Du har ju massor med kläder, du hittar säkert något snyggt.

2009-11-05 @ 06:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0