Vi ser det snöar.................! :O)

Jag spelar julmusik
och funderar över vad jag ska ta på min feta lekamen ikväll.
 Har massor med kläder men inget nytt -
 samma samma lika på alla fester.
Svart svart och svart!
 Funderar på att ta min blommiga trikåklänning
 och min svarta kavaj - lite färg känns ju bra!
Näääe nu MÅSTE jag rensa
ut i garderobenoch köpa nytt!

Ute faller snön och det är otoligt vackert
- äntligen lite ljus!
Jag får skjuts ikväll av Marinas Allan -
i alla fall till festen.
 Har gott om tid
att fixa till mej
 men kommer som vanligt att vara ute i sista minuten.
 Kanske dax
att hoppa in i duschen redan nu.

 Marina och jag gjorde stan på några timmar -
present till Biggan, nya stövlar till mej, nya strumpbyxor
 och så en fika på Wedan
 - Härligt!! :O) <3

Här kommer lite "snöbilder" från Jämtland!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0