Då är jag på G då!

Att göra listan krympte sakta men säkert under dagen
men det körde ihop sig lite
 och jag fick ställa in ett möte med en leverantör på eftermiddagen. 
Vid fyra drog jag iväg och fixade en del ärenden,
handlader kontorsvaror, hämtade ut biljetter till Guldgalan,
betalade lite skulder, köpte kattmat och middag.
Sen hem och började packa!

Jag skulle ju lämna Alice till Hogge vid 19:00
men han behagade inte komma hem förren klockan 20:00.
Jag fick nästan panik vid tanken
att hon INTE skulle komma hem överhuvudtaget!

 Pelle och jag åkte iväg med henne till Håkan i Torvalla,
hade glömt kattsanden hemma
och fick åka en extra gång hem för att hämta den.
Alice såg ut att trivas i sitt nya "fosterhem",
käkade lite och lade sig i soffan för att vila bredvid sin nya husse. :o)

Väl hemma igen så tog packandet vid.
 Jag hittar inte mina nya rutiga shorts och mitt rosa linne
 - hade det i Italien men nu finns det bara inte.
Lär ju klara mig utan
men ville gärna ha det med mig.
Grabbarna får packa själva
och jag kan bara hoppas att dom får med sig det dom vill ha med!
Planet går i morgon vid 10:30 - ingen morgonstress,
 men jag måste nog vakna vid 7 så seg som jag är på morgonen.
Tur att jag kollade kameran för minneskortet var borta
- hittade det igen på golvet i sovrummet,
ordning och reda - nooot!

Imorgon vid den här tiden sitter jag förhoppningsvis och myser
med en drink på nån restaurang i Alanya.
Det ska bli sååå skööönt!

I beg you all Godnight!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Har du glömt att du lämnade en hel kasse med sommarkläder här hos mig, eftersom du inte skulle behöva dem på ett helt år. "Ställ bort den" sa du. Dessutom så låg en splitterny turkos kofta i kassen. Den står i min källare. Skulle du behövt den nu?

2009-10-09 @ 22:29:30
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0