Fruntimmesmiddag!

Jag fixade det, trots allt!

Det blev en bra middag!
Jag hade ju bokat middag med Lena & Karin till kl.6
men så fick jag tid hos sjukgymnasten kl 4
- det körde ihop sig
kan man säga.

En timma tog besöket hos Marcus
som han heter " min sjukgymnast.
Han bände och vred och töjde och drog.
Och konstaterade med trovärdig säkerhet
att jag har diskbråck!

Nu blir det en magnetröntgen och kanske operation,
efter ett besök hos läkare såklart.
Tur på ett sätt att det inte är fel på höfterna,
 men ett annat problem uppstår..
.hur svår är skadan i koterna???

Nå i alla fall jag handlade, vet knappt vad och for hem!
Röjde disk i köket efter lovlediga tonåringar
 och fixade god middag till tjejerna.

Det blev:
Glögg och pepparkakor med grönmögelost.
 Sen Tomatsoppa med bröd, ost och sallad till huvudrätt.
ugnsbakad camenbertost.
Kaffe och kaka på slutet!
Gott!!

Vi har tittat på gamla bilder från resor
och planerat nästa resa.
Varje gång vi fruntimmer träffas så sätter vi undan pengar
och nu till våren 2010 ska detta resultera i en resa till Italien
 - vi åker i maj!
 Känns lång borta att boka nu
och jag har en student att tänka på,
men det blir säkert bra

- you got to belive!


Glögg & Pepparkaka!

Middag!
 
Karin & Lena!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Nämä! Vaddå diskbråck? Stackars dig...

2009-10-28 @ 07:41:37
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Karin

Tack för igår det var gott och trevligt...=)



2009-10-28 @ 21:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0