Kont!

Idag har jag suttit med ett nytt program
som skall hjälpa mej hålla ordning på  mina FR2000 dokument.
Ni vet mitt dåliga samvete över vårt kvalitet och miljösystem.
Nu ska jag äntligen få ordning på detta,
 lätt kunna göra ändringar och hålla rätt på reklamationer
och kostnader för detta.
Det finns dock ett men.....ett stort MEN..
..jag måste ju lära mig programmet först.
Jag är inte på så god fot med dataprogram!
 Detta program, som heter KONT
ser det i alla fall ut som jag skall kunna hantera.
Så nu är mitt huvud fullt med detta nya program
och mina nya banks hemsida.
Dax nu för ännu ett program
som jag oxå bråkar med varje månad
- löneprogrammet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0