Morgonmys!

Vaknade tidigt av att Alice ville ut!
 Det är kallt ute med frost på marken,
kallt och klart
och soligt.
 Jag tar det lugnt från morgonen,
har lång startsträcka.
Vi ser på en film och eldar ljus.

 Idag skall det städas och röjas här hemma
- verkligen stort behov av det.
Högar av källsortering som skall köras,
golv som skall skuras
och toaletter som måste saneras.
Men just nu är det morgonmys som gäller för mej
men Pelle han är redan på G, full av energi.
Här fattas det lite kaffe!


Kommentarer
Postat av: Lena

Kommer bilder från Italien-resan snart?

2009-10-17 @ 17:49:01
Postat av: Anita svarar Lena

Dom har jag lagt ut för länge sedan, se under September och rubrik "Bilder från min resa" - där finns massor med bilder!

2009-10-17 @ 19:54:52
Postat av: Lena til Anita

Ja, dom har jag ju redan sett, vad glömsk jag är, dumma mig!

2009-10-17 @ 22:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0