Tacomiddag och resväskor!

Det blev Tacos till middag!
 Nu gör vi allt möjligt
i ett flygnde fläng
- plockar å packar å tvättar å plockar lite mer!
Jag tror att jag väntar med att packa till i morgon "fem i tolv",
då är jag som mest effektiv.
Visserligen ska vi lämna Alice till Håkan i morgon kväll oxå
men det går nog.
Hur mycket kan man behöva ta med sig
för en vecka
- mooohaaa!
Vi har köpt en
"All inclusive" i Alanya/Turkiet
och det ska bli intressant!
Har aldrig köpt en sån resa förr
så vi får väl se hur detta funkar!

 
Hotellet heter Kleopatra Beach Hotell! 

Kolla in får ni väl se
om det duger!


Kommentarer
Postat av: Eivor

Hoppas att ni får det lika bra som Bosse och jag när vi var där för 17 år sen .Fina stränder, men höga trottoater och mycke trafik.Mitt hjärta finns med er. KRAM på er alla som ska åka.;)

2009-10-07 @ 21:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0