En hel dag....

Hur fort går inte en dag?

 Jag hinner ingenting på morgonen
- slänger i mej frukost och går i rask takt till jobbet
med tusen tankar i huvudet.
Hade tre möten före lunch
- två försäljare och så banken.

Pelle hämtade mig vid 5, vi åkte och handlade.
Hem å fixa middag med goda samtal! :O)

 Så helt slut när hela middagsstöket är över kl. 8 
så det blir liksom inget mer.
Fattar inte - borde ha mer energi efter så lång ledighet!
Det har inte att göra med hösten tror jag 
- jag gillar hösten!
 Det är något annat som stjäl min energi......
Har inte en aning
om vad.....
Får väl tro att det blir bättre...så småning om!

I morgon är det "Tjejmiddag & Beatleskväll". 

Kan det bli bättre?


Kommentarer
Postat av: Lena

Tjejmiddag och Beatleskonsert, det blir kul det!

2009-09-22 @ 22:01:13
Postat av: Marina

Jag är hur slut som helst...jobbet tar all min dagtid för att sen hämta andan kvällstid.

Man ska känna till sina energitjuvar...har jag hört..:/ Måste snarast lära känna mina så jag kan undvika dem.....

2009-09-22 @ 22:04:15
Postat av: maggan

Ha det så trevligt.och njuuut...

2009-09-22 @ 22:10:08
Postat av: Maggan (syrran)

Hoppas ni får en bra kväll. P.S Det var inte jag här ovan.

2009-09-22 @ 22:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0